З oднoгo бoку, глушники фaрбують нa зaвoдax-вирoбникax aвтoмoбілів, прoтe цe фaрбувaння здeбільшoгo про нaдaння глушникoві прeзeнтaбeльнoгo вигляду дo мoмeнту прoдaжу aвтo, ніж угоду кому) зaxисту дeтaлі. Більшe тoгo, щe нa зaвoді під чaс звaрювaльниx рoбіт тa сaмoгo прoцeсу встaнoвлeння глушникa нa aвтoмoбіль, йoгo пoвeрxня зазнає дрібних подряпин та незначних пошкоджень, та й у процесі роботи двигуна захисне покриття глушника дуже швидко обгоряє. Крім того, внутрішню частину глушника ніхто далеко не фарбує, тож вона зовсім незахищена від дії високих температур та корозії. Чи є сенс взагалі у такому випадку у фарбуванні глушника?
З іншого боку, кожен автомобіліст знає, що у процесі експлуатації автомобіля держи глушник впливають перепади температури та вологості, під пора роботи авто утворюється конденсат й у самому глушнику. Безвыездно це зумовлює утворення корозії та швидке старіння металу. Ще й українські дороги – сльози і біль кожного автомобіліста. Бруд, солі та реагенти, які використовують ради танення снігу та льоду получай наших дорогах взимку, дрібні камінці та сміття, які потрапляють бери розжарену металеву поверхню глушника під часок руху авто, пришвидшують виведення його з ладу і потребу заміни. Проте якщо до сей поры-таки правильно пофарбувати глушник автомобіля, в таком случае можна його на деякий время уберегти від дії цих факторів та продовжити термін експлуатації. Фарба захистить глушник від іржі, а відтак і корозії, та попередить пришвидшене старіння металу внаслідок дії високих температур.
Проте никак не будь-яку фарбу можна використати исполнение) того, щоб пофарбувати глушник. Перш после все вона має бути стійкою вплоть до високих температур. І саме такою є термостійка силіконова Śnieżka Пруток, яка здатна витримувати до 500ºC завдяки тому, що її виготовляють сверху основі спеціальних компонентів, стійких по підвищеної температури. Після нанесення возьми металеві елементи під дією підвищеної температури фарба твердіє, таким чином досягаючи вищих параметрів міцності. Śnieżka Пруток має відмінну адгезією до основи та малою витратою (поперед 15 м²/л при одношаровому нанесенні залежно від основи), а також швидко сохне. Завдяки тому, що фарба – силіконова, вона безлюдный (=малолюдный) потребує попереднього ґрунтування, достатньо лише намести її у один чи два шари.
Самопроизвольно процес фарбування Śnieżka Серебрянка отнюдь не потребує якихось додаткових знань чи умінь. Перш из-за все глушник потрібно очистити механічним способом ради допомогою металевої щітки від іржі та с души воротит прилеглих до основи покриттів старих фарб. Оскільки поверхня глушника, призначена исполнение) фарбування, має бути чистою, сухою, очищеною від пилу, жиру й інших забруднень, так обов’язково після видалення іржі та залишків попереднього фарбування очищуємо, знепилюємо та знежирюємо поверхню. Саму Śnieżka Пруток потрібно ретельно перемішувати і перед фарбуванням, і в процесі нанесення. Безграмотный варто наносити її на металеву поверхню вслед за температури вище від +30ºC. Фарбу для підготовлену поверхню глушника наносимо тонким на шару за допомогою пензля, але можна скористатися й методом розпилення чи занурення. Залишаємо нанесений радиопилот фарби сохнути на одну годину, і, якщо после цей час вона висохла, наносимо другий карамболь Śnieżka Серебрянка. Повної механічної стійкості фарбоване покриття набуває після затвердіння під впливом високої температури: знадобиться мінімум 1 година рядом температурі +160ºC. Ця действие обов’язкова, оскільки точно по-іншому покриття не затвердіє і його зуб даю можна буде ушкодити інструментами під часок ремонту чи монтажу. Тепер глушник максимально захищений і довго слугуватиме навіть нате наших дорогах.